fredag den 23. november 2012

New in - beauty

Hej dejlige læsere. Nu når jeg ikke har haft så meget mulighed for blogging i disse par uger har jeg slet ikke fået vist jer hvad jeg har købt. Jeg deler det op i tre eller fire indlæg. Idag er det beauty indlægget. Jeg manglede en sort neglelak. Og da jeg ikke følte at denne måneds penge skulle bruges på Chanel måtte jeg "nøjes" med Sally Hansen. Men hold da op, hvor er jeg positivt overrasket. Det er virkelig en glimrende neglelak og især til prisen som er 60 kr. Derudover fik jeg også købt en pudder, en mascara og en eyeliner. Mascaraen og eyelineren er faste produkter i min makeup rutine. Pudderen er jeg også blevet meget glad for.  Alle 3 produkter er nogle jeg virkelig kan anbefale og jeg synes at pengene er godt givet ud. Nu vil jeg smutte til fødselsdagshygge. God weekend!

Sally Hansen - Xtreme wear - 60 kr. 
Maybeline - Dream mat powder - 70 kr.
L'oreal - Volume million lashes - 140 kr.
Clinique - quickliner for eyes (08 blue grey) - 120 kr. 
Alle produkterne er købt i Matas. 

3 kommentarer:

  1. Skønne items :-)

    Lige nu har jeg min tredje advents konkurrence på bloggen, som denne gang byder på et håndlavet armbånd i sterlingsølv belagt med sort rutanium og funklende Zirkoner til en værdi af 600 kr. fra Frk. Lisberg Lyder det ikke fristende? ;-)

    SvarSlet
  2. Sally Hansen er et af mine yndlingsmærker når det kommer til neglelak!

    xoxo
    hellovertigox.blogspot.com
    kig forbi!

    SvarSlet
  3. chanel negelakker er mine favoriter!
    super fed blog! :D
    kunne du tænke dig at følges! :d

    longlivefashion-rosa.blogspot.dk

    SvarSlet